Cases: leer eens van een ander

Tuesday, March 13, 2018

De beste manier om te leren? Goed kijken hoe een ander het aanpakt. Daarom bundelen we de meest recente cases van onze leden.

Maar liefst zeven recente cases stellen we u voor. Voor ieder wat wils dus.

Ascento

Zijn professionele leven een draai geven, dat kan iedereen. Kijk maar naar Evi Van Acker, die na een succesvolle sportcarrière een nieuw pad inslaat. Hoe een influencer een bedrijfspropositie uitlegt…

Ontdek deze case

Carrefour

Simply you is meer dan het magazine van Carrefour. Het is ook een online platform, waar het de Belgische consument praktische en oplossingsgerichte tips, advies en recepten wil bieden.

Ontdek deze case

Cera

Om zijn vennoten te informeren en inspireren ontwikkelde coöperatieve CERA twee kwalitatieve magazines. CeraScoop doet aan storytelling, terwijl CeraSelect de voordelen voor de vennoten uit de doeken doet.

Ontdek deze case

Medi-Market

Medi-Market, een grote speler op de parafarmaceutische markt in België, wil via content marketing zijn expertise en prijsconcept in de markt zetten. Het doet dat met een crossmediaal platform.

Ontdek deze case

Oudsbergen

Bij f-twee krijgen ze wel vaker vragen van gemeenten om hen te helpen bij hun communicatie. Maar nog nooit kwam de vraag van een onbestaande gemeente…

Ontdek deze case

Sonar

Mensen aanzetten om sneller een gehoortest te laten doen. Dat is het doel van Sonar, het magazine van Lapperre. Wat blijkt? Heel wat mensen bevelen het merk aan nadat ze het magazine gelezen hebben.

Ontdek deze case

Tic-Tac

Iedereen kent Tic Tac, maar vandaag is het merk wat uit de harten van de millennials verdwenen. Om Tic Tac weer een frisse smoel te geven en ‘likable’ te maken bij de doelgroep, riep Ferrero de hulp in van Henri PFR.

Ontdek deze case

Nog meer cases? Ontdek ze allemaal: www.custo.be/nl

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.