#CMFF volgens de organisatoren

Wednesday, June 20, 2018

Bert van Loon en Albert-Jan (AJ voor de vrienden) Huisman zijn al enkele jaren de bezielers van #CMMF in Nederland. Voor de editie in Brussel staken ze voor de eerste keer de Moerdijk over. We vroegen hen naar hun ‘takeaways’.

  1. Commitment

“We merkten heel wat commitment van de Belgische deelnemers. Iedereen was op tijd - ondanks de drukste ochtendspits van het jaar – er waren bijzonder weinig ‘no shows’ en na de eerste ronde van de expert tables hadden we het enorm moeilijk om de deelnemers uit de discussie te halen en warm te maken voor de koffiebreak.”

  1. België loopt niet achter

“Er wordt wel eens gezegd dat België wat achterloopt inzake content marketing. Bijvoorbeeld tegenover Nederland. De Belgische editie van #CMFF heeft volgens ons aangetoond dat dat niet zo is. Jullie realisaties passen bij de businesscultuur die anders is. In België is er een grotere risico-aversie, maar dat belet jullie niet prachtige realisaties voor te leggen. De ambtities mogen groot zijn, de prestaties zijn al van formaat als we naar jullie BOCA  kijken.”

  1. Het viel in de smaak

“Eigenlijk doet het er niet toe wat wij ervan vonden. De feedback van de deelnemers, die is voor ons van belang. En gelukkig is die uitstekend. 81% van de deelnemers vond het event goed tot geweldig. En wanneer we vroegen naar woorden om #CMFF te beschrijven, kregen we prachtige input. Kijk maar naar de wordcloud…”

comments

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.