Creative
Takeda maakt online community voor patiënten
Content Cuckoo Bronze Award – Best content platform
DNS Belgium helpt je een goede naam te zoeken
Content Cuckoo Silver Award – Best content platform
Innovatief rouwconcept
Flowers Forever houdt de liefde voor een overledene levend.
Audi verleidt tot actie met premium content strategie
Toonbeeld van een consequente langetermijnstrategie met premium content.
OVB: een jaarverslag dat volledig digitaal gaat
Ook dit jaar kiest de Orde van Vlaamse Balies ervoor haar jaarverslag enkel digitaal aan te bieden...
ENGIE Electrabel: sales funnel vullen met klantgerichte content
bpost wijst creatieve agentschappen op brievenbus
U hebt ondanks het internet nog steeds een brievenbus? En u kijkt dagelijks wat de postbode anders...
Content Platform 'One'
Proximus is in België ICT en Telco-marktleider, maar draagt nog steeds het minder positieve imago...
Seems impossible. Let’s do it !
De belangrijkste gebeurtenissen uit het leven van een ‘klein’, onafhankelijk maar ambitieus...
.eu-Illustrated
Een responsive magazine met beeldrijke verhalen.
Hoho van Dewaele
Uniek woon- en immomagazine.
Cook mol!
Verzameling recepten van expats bij stadsgids.
colora groeit tegen de trend in
Nieuwe ‘always on’ content brengt colora top of mind bij aankoopbeslissingen rond interieur.
Eureka voor Agfa Healthcare
Innovatie-programma Eureka zorgt voor wakkere werknemers bij Agfa Healthcare.
Vernieuwd ledenblad Touring levert 12 % meer lezers op
Succesvolle invulling van Touring’s nieuwe positionering als mobiliteitsoplosser.
Mooi cadeautje
De in 2005 geopende Rockhal toont zijn eerste decennium in een prachtig jubileumboek.
Lapperre magazine
Lezersonderzoek toont aan: print wint.
MeetinFlanders
Internationaal lifestylemagazine promoot Vlaanderen in het buitenland.
Breien is hot!
Veritas speelt in op deze trend en geeft zijn eerste breimagazine uit.
Panos steekt fun in zijn merk!
Plezant krokante online content hub.
Travelblog by Luxair
User-generated content met tips van insiders in 19 Europeses steden.
VUB organiseert zijn content
Een on- en offline community rond alles dat VUB is en te vertellen heeft.
Een bedrijfsboek met ‘smoel’
Bron van inspiratie voor iedereen met belangstelling voor schrijnwerk.
The Fat Lady laat Star Wars wachten
Of hoe content als call-to-action inzetten?
Hoe maak je content aantrekkelijker in 10 stappen?
Contenu durable
Content marketing is en blijft altijd duurzaam, zowel in digitale versie als op papier. Het...
Gaat de journalist de copy vervangen?
Waarom de journalistieke aanpak beter werkt.
Cofely Fabricom kiest Headline voor personeelsblad
Succesvolle aanpak door maximaal te focussen op de medewerkers en hun verwezenlijkingen.
Aaien en draaien: de kracht van de cover
Ontdek de leukste binnen- en buitenlandse coverideeën van de voorbije jaren.
Creativiteit doet lezen!
Ontdek de geheime formule voor succes met je content.
Is de infographic de nieuwe graal?
Een snelle SWOT én een paar inspirerende voorbeelden van infographics.
Jaja op groot onderhoud bij Jaguar Land Rover
Blad op maat van de medewerkers.
Topman Cofely Fabricom krijgt personality magazine
Een afscheidscadeau als geen ander.
Lanceer jezelf als expert: maak een vakblad
Een reputatie is goud waard. Als potentiële klanten jou zien als een expert, neem je al van bij het...