Trends
Trend 8: Hey Google, hoe zal SEO veranderen?
Voice search is the next big thing in content marketing en SEO. Althans, dat beweren heel wat...
Voor jou voorspeld: content marketing in 2020
Hoe evolueert content marketing in 2020 en wat worden de grote uitdagingen? Nog voor het jaar...
“Misschien moeten we niet zo bescheiden zijn”
Custo-voorzitter Pieter Vereertbrugghen (Cypres) was deze maand in Amsterdam voor de uitreiking van...
“Ook België groeit naar maturiteit toe”
De man die de ICMF-studie over de plaats van content marketing in Europa uitvoerde en dus allicht...
Mind The Gap
Hoe kan content marketing helpen bij het behalen van bedrijfsdoelstellingen? Volgens Pieter...
Het belang van contentdistributie
De trend op Content Marketing World? Misschien wel het belang van contentdistributie. Het kwam aan...
Content + Influence = Confluence
Steeds meer maakt content marketing gebruik van influencers. Een krachtige techniek om extra bereik...
#CMFF-organisatoren Bert en AJ over Cleveland
Ze horen bij het meubilair in Cleveland: Bert van Loon en Albert-Jan Huisman. De organisatoren van...
Magazines: Revival zonder ooit weggeweest te zijn?
Trust is anno 2018 essentieel wanneer adverteerders hun media uitkiezen. Het zorgt ervoor dat...
De learnings van de expert tables
Een van de succeselementen van #CMFF zijn de expert tables die ’s ochtends tot boeiende discussies...
“Het vakmanschap zit bij de Custo-bureaus”
Een eerste editie, da’s altijd wat afwachten. Toch is Custo-voorzitter Pieter Vereertbrugghen zeer...
De belangrijkste trends uit Cleveland
Tijdens het Financial Seminar van bpost en Custo bracht Chris Van Gils (ContentMoon) de...
Internationaal onderzoek naar content marketing
Meer budget, meer promotie en meer kwaliteit.
Facebook Instant Articles: een nieuw kanaal om content te verspreiden?
Samen met social media-expert Mic Adam zoeken we naar de antwoorden op vragen rond deze nieuwe tool.
De stelling #3
“Papier werkt niet meer”.
Exclusief interview met Lee Odden
Deze bekende spreker, auteur en CEO deelt zijn visie op de definitie, waarde en toepassingen voor...
Content curation: buzz or fuss?
Weer een zoveelste buzzword of toch de moeite waard?
Scoren met beeld?
Hou rekening met de 4 principes die succes garanderen.
Buzz or fuss?
Buzzword #1: SEO
Een revolutie in videomarketing?
3 spectaculaire trends die je absoluut moet gezien hebben.
Native Advertising: een vloek of een zegen?
Verslag van Michel Libens.
Niets blijft hetzelfde
Tijden veranderen, covers van tijdschriften ook.
Welk type grafiek scoort best?
Kies je best voor een taart, een diagram of een 3D-grafiek?
Visual content marketing: geen praatje zonder plaatje
Deze succesverhalen uit binnen- en buitenland tonen waarom visuals zo goed werken.
Relevant, vindbaar en deelbaar
De kracht van video in content marketing.
Waarom is content marketing zo hot?
Omdat content marketing perfect inspeelt op de nieuwe connected economy.
Mobiele lezer bijbenen? Vóór zijn, gvd!
Maak je content snel mobile-proof.
Is de infographic de nieuwe graal?
Een snelle SWOT én een paar inspirerende voorbeelden van infographics.