bpost wijst creatieve agentschappen op brievenbus

Wednesday, April 20, 2016

U hebt ondanks het internet nog steeds een brievenbus? En u kijkt dagelijks wat de postbode anders dan rekeningen bracht? Bizar dan toch dat creatieve agentschappen en adverteerders soms vergeten dat er nog iets anders dan online bestaat.

 

bpost en Cypres bewijzen met het business-to-business-magazine Sparkle dat je kunt sprankelen via de brievenbus. Modern en fris. Het magazine dat werkt met bekende Belgische illustratoren en fotografen komt toch steeds verrassend uit de hoek. Zo wordt er nog steeds gesproken over het uitklapbaar magazine, het boekje of folder? Ja, wat was het eigenlijk? Wel, precies dat! Je moet er over praten. Wat print en de post allemaal voor elkaar kunnen krijgen.

 

Sparkle sprankelt met steeds weer ander creatief werk. Het maakt de tongen los.

 

  • ADVERTEERDER: bpost
  • AGENCY: Cypres
  • PROJECT: Sparkle

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.