Lanceer jezelf als expert: maak een vakblad

Een reputatie is goud waard. Als potentiële klanten jou zien als een expert, neem je al van bij het eerste gesprek een ruime voorsprong op de concurrentie. Da’s een vliegende start en het heeft ook prettige effecten bij het versturen van de factuur: zeker in een B-to-B-omgeving is men bereid extra te betalen voor een leverancier die het imago meedraagt een betrouwbare expert te zijn.

 

VMSW wil zichzelf profileren als het expertenhuis voor de socialewoningfondsen. Het deelt genereus informatie, zet nieuwe tendensen in de markt en adviseert op basis van de eigen, rijke ervaring. Ja, de mannen en vrouwen van VMSW zijn experten. En dankzij hun vakblad wordt dat ook algemeen erkend.

 

 

  • ADVERTEERDER: VMSW
  • AGENCY: f-twee bladenmakers
  • PROJECT: Vakblad woonwoord

 

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.